Szavatosság és jótállás
Jelen webkatalógus üzemeltetője:
név: GRAF MOTORSPORT OUTLET Zártkörűen Működő Részvénytársaság
székhely: 1135 Budapest, Reitter Ferenc utca 87/a.
cégjegyzékszám: Cg.01-10-142649
adószám: 32456981-2-41
telefonszám: +36-70-588-62-42
email: hello@motoros-outlet.hu
Jelen oldal webkatalógusként üzemel, ekként nem irányadóak rá a webáruházakra vonatkozó rendelkezések. A webkatalóguson feltüntettet termékek adatai, árai, méretei, színei tájékoztató jellegűek. A feltüntetett termékek árai nem minősülnek ajánlatnak, csupán csak ajánlati felhívásnak.
A webkatalógus adatai a gyártók által meghatározott méreteket rögzítik, az egyes termékek méretei a valóságban a gyártó által meghatározott méretezéstől eltérő lehet, ezért javasoljuk előzetesen a termékek felpróbálását.
A termékek az alábbi megadott elérhetőségeken rendelhetőek meg, amely kiszállítása bruttó 150.000.- Ft-ig kérhető (postaköltség és biztosítás ellenében, postaköltség kb.: 3-6.000.- Ft között, 10.000.- Ft-onként 500.- Ft), ezen összeg felett az üzemeltető telephelyen vehető át a kiválasztott termék.
Termék cseréjére az üzemeltető telephelyén van lehetőség.
A termékek kellékszavatosságára és a jótállására a magyar jogszabályok az irányadóak.
Amennyiben az értékesített termék hibás, abban az esetben a vásárló termèkszavatossággal élhet. A termèkszavatosság keretében a vásárló többféle jogosultság illeti meg.
- A vásárló választhat, hogy a termék kijavítását vagy kicserélését szeretné-e. Adott esetben előfordulhat, hogy e jogaival a vásárló nem tud élni, mert például a termék egyedi, így nem lehet kicserélni. Az is lehet, hogy a kijavítás nem megvalósítható, mert az eladónak aránytalan többletköltséget eredményezne. A vásárló a terméket saját maga is megjavíthatja vagy az általa megbízott személlyel is megjavíttathatja. Ebben az esetben a költségeket az eladó viseli.
- A vásárlónak arra is van lehetősége, hogy árleszállítást igényeljen. Ez leginkább abban az esetben alkalmazható, ha a termék hibás ugyan, de a hiba nem lehetetleníti el teljesen a használatát. Például egyes funkciók nem működnek, vagy a terméknek esztétikai hibája van.
- A vásárló továbbá azt is választhatja, hogy eláll a szerződéstől. Az elállás azt jelenti, hogy a vásárlást megelőző állapotot kell visszaállítani. Vagyis a vásárló a hibás terméket visszaadja és visszakapja a vételárat. Fontos, hogy jelentéktelen hiba miatt nincs helye elállásnak.
Elállással akkor élhet a vásárló, ha
- a kijavítást vagy a kicserélést az eladó nem vállalta, vagy
- e kötelezettségének az eladó megfelelő határidőben vagy a vásárló érdekeinek sérelme nélkül nem tud eleget tenni, vagy
- a vásárlónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
Termék hibája esetén a vásárló – választása szerint – kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Termékszavatossági igényként vásárló a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági jogait a termék előállítójával vagy forgalmazójával (a továbbiakban együtt: gyártó) szemben gyakorolhatja. Termékszavatossági igény érvényesítése esetén vásárlónak kell bizonyítania, hogy a termékhiba a gyártó általi forgalomba hozatal időpontjában fennállt.
Az irányadó szabályozáson túl további jótállást nem vállal az üzemeltető.
A kellékszavatossági és esetleges jótállási jogok kizárólag a termék ellenértékének megfizetését igazoló bizonylat (számla vagy nyugta) bemutatása esetén érvényesíthető.
Az adatkezelési nyilatkozat ès a marketing célú hozzájárulási nyilatkozat itt érhető el.